Vaša košarica je trenutno prazna!
-
Zašto je važno čitati djeci i poticati čitanje u kasnijoj dobi
Čitanje i poticanje čitanja važno je u socijalnom, intelektualnom i emocionalnom razvoju djeteta. Čitanje djetetu aktivnost je u kojoj može sudjelovati bilo koji…
-
Vještine koje je korisno razviti kod djeteta prije polaska u školu
Roditelji su poput putokaza u životima svoje djece. Stoga, zajedno s učiteljima, imaju važnu ulogu u procesu pripreme djeteta za školu. U svemu što…
-
Učenje i zabava mogu postati sinonimi
Jeste li znali da se dijete istovremeno može igrati i učiti? Čini vam se nemogućim? Učenjem kroz igru učenici mogu brže i bolje pamtiti…
-
NOVA KNJIGA – Kako probuditi želju za učenjem
Iz kreativne radionice Logos učiteljice izašla je nova knjiga zanimljivog naslova „Kako probuditi želju za učenjem“ Motivacija, bilo za školu bilo za fakultet, učenje, rad…
-
Kako čitati s razumijevanjem?
Bilo da se radi o školskoj lektiri, tekstu iz čitanke, članku iz novina ili bilo kakvoj vrsti teksta čitatelji se, neovisno o dobi, često susreću…
-
Što kada nam koncentracija padne, a školsko gradivo poraste?
Za uspješno savladavanje nastavnoga gradiva potrebna nam je, između ostaloga, koncentracija. Nekoliko je toga što može utjecati na naš stupanj koncentracije. Logos učiteljica donosi…
-
5 NAČINA NA KOJE VAŠE DIJETE MOŽE UČINKOVITIJE UČITI I DUŽE PAMTITI
Budite sigurni da ste otklonili vanjske distraktore poput buke, mobitela ili TV-a iz djetetova okruženja. Informirajte se i primijenite različite tehnike učenja koje pospješuju…
-
Šareno učenje
Zašto boje? Došlo je proljeće! Ima nešto očaravajuće u pogledu na zazelenjelu travu i krošnje ili sadnice žutih, crvenih, ljubičastih tulipana i maćuhica koje krase…
-
Kako organizirati učenje?
A prije toga, zašto organizirati učenje? Jedna od temeljnih stvari u radu Logos učiteljice je izrada organizacijskog rasporeda s učenicima. Svakog učenika potičemo da upiše…
-
Kako se koncentrirati na učenje?
Kad čujete riječ učenje, vjerojatno imate sliku učenika koji sjedi za stolom glavom pognutom nad knjigom. Ali proces učenja nije samo pokušavanje upamćivanja gradiva. Već…