Ime Logos učiteljice ima posebno značenje iza kojeg se krije posebna priča. Logos znači smisao, a logoterapija dolazi upravo od te riječi, što bi onda značilo da je logoterapija terapija smislom.

Sigurno nam se svima dogodilo da ponekad ne možemo pronaći smisao onoga što radimo i da se pitamo gdje nas to vodi i koja je svrha odavljanja određenog zadatka. Pomoću logoterapije pronalazite odgovore na ta pitanja, odnosno pronalazite smisao. Ona zagovara tezu da svaki čovjek, bez obzira na okolnosti u kojima se nalazi, ima svoj smisao koji treba otkriti. Taj smisao je jedinstven za svaku osobu i svaka osoba je odgovorna za (ne)ispunjenje svoga smisla. Tako da, bez obzira koja sudbina zadesi čovjeka, na što ne može utjecati, on uvijek može zauzeti stajalište o tome i odlučiti kako se s tim nositi. Zauzimanje stajališta vlastita je odluka.

Pomoću svojih specifičnih tehnika, logoterapija pomaže u zauzimanju pozitivnog stajališta prema okolnostima, tako da u svakoj situaciji pronalazi smisao. Kada pronađemo smisao u teškoj situaciji lakše zauzimamo pozitivno stajalište prema toj situaciji, lakše ju prihvaćamo i lakše s njom živimo.

Motivacija je usko vezana sa smislom. Koliko nam se neki zadatak doima smislenim, toliko ćemo ga radije riješiti. Djeca se često suočavaju s manjkom motivacije, smatraju da je škola nešto što moraju i često ne vide smisao u odrađivanju određenih zadataka. Oni tu situaciju ne mogu promijeniti, jer moraju ići u školu, dakle potrebno je promijeniti stajalište s kojeg gledaju na školske obveze.

Logoterapija u takvim situacijama nudi rješenje. Logos učiteljica je osmislila posebne vježbe motivacije koje se temelje na tehnikama logoterapije i pomažu djeci pronaći taj smisao. Vježbe je potrebno rješavati kontinuirano i stalno se podsjećati na smisao koji smo pronašli kako bi ostvarili cilj. Logoterapijske vježbe motivacije možete pronaći u našem priručniku  „Kako probuditi želju za učenjem“ i krenuti buditi svoju motivaciju.